<=
תוכן עיניינים
=>
שיחות - 1
-
שלום
-
.
-
אני אלכס.
את?
-
דיאנה.
-
נעים מאוד
-
-
דיאנה,
תלמידה?
-
כן. אני
באולפן. ואתה?
-
אני תלמיד באולפן. אני לומד
החדשה.
-
אלכס, אתם בהפסקה
?
-
לא. עכשיו
לומדים עברית במחשב. להתראות בהפסקה!
-
!
בדיקה
סגור
<=
תוכן עיניינים
=>