שיחות - 1



???

???

- שלום
- .
- אני אלכס. את?
- דיאנה.
- נעים מאוד
-
- דיאנה, תלמידה?
- כן. אני באולפן. ואתה?
- אני תלמיד באולפן. אני לומד החדשה.
- אלכס, אתם בהפסקה ?
- לא. עכשיו לומדים עברית במחשב. להתראות בהפסקה!
- !