מי הרגיש - איך?



כתוב את הפועל: הרגיש - החסר - בזמן עבר- בחלון הלבן

.דני הרגיש טוב
.רבקה לא הרגישה טוב
.רחל הרגישה רע
.יוסף הרגיש רע
.חנה הרגישה טוב
.לאה הרגישה רע מאוד
.דני וחנה הרגישו טוב
.רבקה, רחל ויוסף הרגישו רע


דני טוב .
רבקה לא טוב.
רחל רע.
יוסף רע .
חנה טוב.
לאה רע מאוד.
דני וחנה טוב.
רבקה, רחל ויוסף רע.