דויד נעדר מבית הספר

(חלק ב'(1

.השלם את הפעלים לפי הסיפור

.המורה של דויד נותנת כל יום שיעורי בית
אבל דויד לא נמצא בכיתה.
הוא לא מקבל את שיעורי הבית.
כשדויד בא לכיתה, הוא לא מרגיש טוב.
הוא לא מרגיש טוב, כי הוא לא יודע מה למדו.
המורה שואלת שאלות, אבל דויד לא יודע את התשובות.
המורה בודקת את שיעורי הבית,
אבל דויד לא עשה (הכין) שיעורי בית.
אחר-כך יש מבחן.
יש מבחן בעברית.
יש מבחן בתורה.
יש מבחן בחשבון.
במבחן יש שאלות.
התלמידים שהיו בכיתה, יודעים את התשובות.
אבל דויד לא יודע את התשובות,
כי הוא לא היה הרבה ימים בכיתה.
התלמידים שהיו בכיתה מצליחים במבחן.
אבל דויד לא מצליח.
הוא מקבל תעודה לא טובה.

   בודקת      היה      יודע      למדו      מצליח      מקבל      מרגיש      נותנת      נמצא      עשה      שואלת   
1. המורה כל יום שעורי בית.ם
2.
דויד לא בכיתה.
3.
הוא לא את שעורי הבית.
4.
דויד לא טוב,כי הוא לא יודע מה .
5.
המורה שאלות,אבל דויד לא את התשובות.
6.
המורה את שיעורי הבית,אבל דויד לא שיעורי בית.
7.ד
ויד לא במבחנים, כי הוא לא הרבה ימים בכיתה.
8.
דויד תעודה טובה.