• מי אנחנו

אולפן אלון שבות נמצא בפיקוחו ובאחריותו של

האגף לחינוך מבוגרים במשרד החינוך.

האולפן אינו פעיל באופן זמני

האולפן פועל במתנ"ס גוש עציון ומופעל בשיתוף עם המועצה האזורית גוש עציון, מתנ"ס גוש עציון הסוכנות היהודית ומשרדי החינוך והקליטה. הלימודים באולפן מתקיימים שלוש פעמים בשבוע ומשתתפים בהם כ-50 עולים המחולקים לשלוש כיתות בשלוש רמות לימוד של מתחילים, בינוניים ומתקדמים.

• גלריה

• צוות המורים

המנהל/ת והמורים באולפן הם עובדי משרד החינוך, שמקבלים ליווי והדרכה פדגוגית מהאגף לחינוך מבוגרים.

ציונה בן אברהם

סופיה חן

אורנה הררי

• צור קשר

ג'וליה יוסף - רכזת עולים (במועצה האזורית)       02-9939939

Julia@gush-etzion.org.il

• איך מגיעים

מירושלים: מגילה דרך כביש 60 (המנהרות) לכוון דרום עד צומת הגוש (כיכר גדולה). פניה מערבה (לימין המגיע מירושלים) לכביש 367. לאחר כ 1600 מטר פניה ימינה לכיוון אלות שבות והמועצה האזורית. בכיכר שמאלה לתוך מיתחם המועצה האיזורית ומתנ"ס גוש עציון.

מהשפלה: נוסעים בכביש 38 מצומת שער הגיא, דרך צומת שמשון עד צומת האלה. משם פונים מזרחה (שמאל למגיעים מכוון בית שמש) לכביש 375. חצי ק"מ אחרי תחנת הלווינים – צומת עציונה. פונים דרומה (ימין למגיע מצומת האלה) לכביש 367. הכביש מתפתל בנוף שפלת יהודה ועולה לכוון גוש עציון (מומלץ לעצור לתצפית על גבעת הקרב שם נפלו אנשי מחלקת הל"ה). בסוף העליה כ-200 מטר אחרי הפנייה לכפר עציון, פניייה שמאלה לכיוון אלות שבות והמועצה האזורית. בכיכר שמאלה לתוך מיתחם המועצה האיזורית ומתנ"ס גוש עציון.

• פעילויות חברה ותרבות

סיור בעקבות הל''ה וההתיישבות בגוש עציון.

בסוף ינואר יצאו לטיול כל תלמידי האולפן. את הטיול הדריכה ציונה המורה של רמת המתקדמים, סיירנו בעקבות הדרך אותה עשו הל"ה עד לגבעת הקרב. לאחר מכן המשכנו לגוש עציון להכיר את ראשית ההתיישבות בגוש מתחילת המאה ה-20 ועד לימינו. סיימנו את הטיול באלון הבודד.

תודה לציונה על סיור מרתק!